Wonen en werken in Sri Lanka - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Wonen en werken in Sri Lanka - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Wonen en werken in Sri Lanka

Ernst Jan en ik gaan voor vier maanden wonen in werken in Sri Lanka. We gaan meehelpen met een project wat 5 jaar geleden is opgezet door twee Nederlanders (Job en Marloes)en nu door lokale jongeren draaiende wordt gehouden. Het doel van het project is dat kinderen door middel van het spelen van spelletjes de Engelse taal leren. Dit vergroot voor de kinderen de kans om een vak te kunnen leren en daarbij hebben ze ook de tijd om even kind te kunnen zijn (ze hebben vaak geen makkelijke thuissituatie). Wij hebben er ontzettend veel zin in en kunnen niet wachten om te gaan. Meer informatie over het project is te vinden op de volgende website:

02 Juni 2010

Home sweet home (met een dubbel gevoel)

27 Mei 2010

Water, Winkelen en een Waanzinnige trip

12 Mei 2010

Time for vacation!

21 April 2010

Leven als 'n Srilankaan

08 April 2010

Ons leven met en rondom Pasen

Ernst Jan en ik gaan voor vier maanden wonen en werken in Sri Lanka. We gaan meehelpen met een project wat 5 jaar geleden is opgezet door twee Nederlanders (Job en Marloes)en nu door lokale jongeren draaiende wordt gehouden. Het doel van het project is dat kinderen door middel van het spelen van spelletjes de Engelse taal leren. Dit vergroot voor de kinderen de kans om een vak te kunnen leren en daarbij hebben ze ook de tijd om even kind te kunnen zijn (ze hebben vaak geen makkelijke thuissituatie). Wij hebben er ontzettend veel zin in en kunnen niet wachten om te gaan. Meer informatie over het project is te vinden op de volgende website: http://www.learningbyplaying.org/